piątek, 31 marca 2017

Wrap up: marcowe zakupy


Marzec, jak widać, obfitował w zakupy! Moją kolekcję zasiliło osiem nowych książek; każdą z nich chciałam mieć już od dawna. No, może jednym bardziej spontanicznym zakupem było "Life After Life" Kate Atkinson. Zupełnie nie znam tej autorki, ale słyszałam o niej wiele dobrego. Sama tematyka "Życia po życiu" zapowiada się tajemniczo i ciekawie.

Pozostałe pozycje to takie książki, które chyba wszyscy oprócz mnie już przeczytali. Bardzo popularna Donna Tartt, bestsellerowe "Shantaram" i "Historia siedmiu zabójstw". Poza tym nie mogę doczekać się "Dziewczyny z portretu" (potem koniecznie muszę obejrzeć ekranizację!) oraz nagradzanych tytułów autorstwa Simona Mawera i Kazuo Ishiguro. No i Zadie Smith, jedna z ważniejszych kobiecych pisarek - bardzo mi wstyd, że jeszcze jej nie znam. 


Wszystkie te nowe zdobycze sprawiły, że moja biblioteczka prezentuje się obecnie tak:


A jak Wasze marcowe zakupy? Co dołączyło do Waszych księgozbiorów? :)

2 komentarze:

  1. takijestswiat.blogspot.com1 kwietnia 2017 00:46

    Marcowe zakupy w moim przypadku to kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo dobrze! Polecasz już jakiś z nich? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...